Campanya de Nadal 2024

Campanya de Nadal 2024

Compra els panettones solidaris aquest Nadal 2024 i col·labora amb la Fundació Degà Ignasi de Gispert

La Fundació privada degà Ignasi de Gispert realitza una nova campanya de venda de “panettones” per recaptar fons per a l’obra social que desenvolupa en favor de l’advocacia i els seus familiars.

Els “panettones” podran ser adquirits fins a exhaurir existències a la seu del Col·legi, tant al carrer Mallorca com a la Ciutat de la Justícia, a les oficines d’Altermútua i a qualsevol de les oficines d’Arquia, per tan sols 15€ per unitat. Podeu reservar les vostres comandes enviant un correu electrònic a fundacio@icab.cat.

Us animem a participar en aquesta iniciativa solidària, ja que la col·laboració és clau per a poder oferir ajuda a molts companys i companyes.

Ajuda’ns a ajudar!